21 dec. 2009

Dagens Mollie

Idag har vi haft lila Julafton innan feta släkten kommer till jul. Vi har klätt grannen, jag har lagat massa julmat. Bla mina fantastiska köttbullar, bestående av kalvfärs,nöt och fläskfärs. De blir gudomligt goda. Idag har det varit en bra dag, Jag har fått massa gjort på jobbet. Sedan det bästa av allt, jag fick tag på underkjolen jag efterlyste hos KATINKA. De var den gråa, jag ute efter. Katinka tipsade mig om att denna fanns på tyska ebay. Den blev min för 76 EURO med DHL frakt. Dyrt men värt varenda kronan, som jag har letet. Tack snälla gulliga underbara Katinka.

Dagens Mollie är en favoritmodell. Älskar bara xstichen. Har ett par st. Kommer bli ett eller två köp från spring kollektionen.

9 kommentarer:

  1. Så fin du är i x-stitchen..:-)
    Efter att jag hade köpt min förstod jag varför alla gillar den så mkt!
    Va härligt med lite försmak på julen..
    Tänk att det bara är TRE dagar kvar?!
    Jag älskar julafton..Att se barnens lyckliga ansikten som varar från julaftonsmorgon till sena kvällen:-))

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också den modellen! Och vad härligt när man får nåt hett eftertraktatm eller hur?
    Jag skulle gärna ha det blågråa i spoilers jag med. De tär en vacker färg.

    Ha en riktigt God jul o nytt år!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja, den där modellen var ingen hit från början för mig, men nu har den blivit det. Älskar också den. Och hoppas nu du blir nöjd med din underkjol. Kram och god jul på dig och familjen!

    SvaraRadera
  4. Grattis till att du hittade underkjolen!
    Du är jättesnygg i x-stitch, perfekt med underkjolen i matchande färg till!
    TACK för det fina paketet!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Åhh grattis till ditt "fynd"!

    GOD JUL!
    Kramar //Bina

    SvaraRadera
  6. God Jul och Gott Nytt År :) Helénakramar

    SvaraRadera
  7. Jag älskar också x-stitchen och jag kommer också införskaffa fler framöver. Jag gillade den bruna varianten från våren!
    Hoppas ni hade en riktigt GOD JUL, vill också önska dig och de dina en god fortsättning!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  8. Tack tjejer god fortsättning

    SvaraRadera