25 jan. 2010

Sjuk dotter och efterlysning

Hoppas att ni haft en trevlig dag. Jag har haft fullt upp med både jobb och en sjuk liten flicka som bara vill vara i min famn. Hon har haft kräksjukan som nu eskalerat i 40 graders feber. Hon har fått Ipren, så hon får sova en stund. Blir det inte bättre får jag nog åka in med henne till Söder sjukhuset. De är verkligen Stockholms bästa barnsjukhus. Kompetent personal, som verkligen bryr sig.



På Molly fronten händer det inte så mycket. Jag inväntar min Fonda och hoppas jag kan ha den. Den är ju i storlek 0. Om inte så åker den tillbaka och jag får gråta en skvätt.

Vill återigen be om er hjälp... jag måste bara ha denna underkjol. Om ni orkar kan ni titta i era lokala Odd Molly butiker och sedan rapportera till mig, så ringer jag. Detta är verkligen ett måste måste...



5 kommentarer:

  1. Jag kollar runt för fullt efter spoilern till dig!
    Stackars lilla dottern, hoppas att hon snart blir bättre!
    Du har en award att hämta inne hos mig!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. jobbigt med liten sjukling! Hoppas hon snabbt blir bättre! Kramar

    SvaraRadera
  3. Hoppas lilltjejen är bättre snart, stackars liten som har kräksjukan!!:-(
    Kram Ina

    SvaraRadera
  4. Stackare....alla är ju sjuka just nu känns det som. Hoppas hon kryar på sig och ni inte blir sjuka på kuppen.

    SvaraRadera
  5. Usch - det låter verkligen inte trevligt. Hoppas hon redan är på bättringsvägen, och att ni slipper bli sjuka!

    Krama och ta väl hand om din underbara familj!

    SvaraRadera