24 jan. 2010

Dagen Mollie

Idag har jag på mig ett helt nytt inköp-är verkligen fin. Trodde inte att jag skulle köpa denna blus. En aningen liten över bysten. Till har jag mina fina gummitövlar från Hunter.






Idag är det storstädning som vanligt. Trots att vi har Hemfrid 1 gång i veckan känns det ändå, som att det aldrig kan vara rent. Visserligen har vi tre barn som sunkar på hög nivå. Jag är egentligen inte perfektionist när det gäller detta med städning. Min make är manisk, när det gäller att ha det rent och fint. Så han har smittat ner mig med sitt pedantiska synsätt.
Det är verkligen skillnad, när man var singel. Nu 7 år senare är jag gift, hund och tre barn. Vilket tempo! Det enda som saknas är ett större boende...

Ha en trevlig dag!!

8 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt med spoilern som sticker ner där!

    SvaraRadera
  2. Kanonsnyggt! Perfekt matchning med stövlarna och spoilern.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack tjer i bland har jag faktiskt fantasi :-) Kram

    SvaraRadera
  4. Verkligen perfa med stövlarna! Jag har u haft den där blusen också men trivdes inte alls med den. Men den är så fina på andra och nu blir jag lite sugen igen...men NÄ! jag ska inte handal en sån igen...

    kram

    SvaraRadera
  5. wow vilken cool matchning där tom stövlarna passar i färg! Mina citrongula stövlar tror jag inte jag ska försöka matcha...

    Kram

    SvaraRadera
  6. Ohhh du kan inte nog förstååå hur avis jag är på dina vackra stövlar!! Min man bara skakade på huvudet och ville typ ringa efter den fina kramtröjan när jag förde dem på tal.. :(

    SvaraRadera
  7. Weheee, fina stövlar. Du har en award att hämta hos mig!!!

    SvaraRadera
  8. Sanni-haha min man skakar på med
    Min molly-har jag:-) Springer och kollar.

    KRAM

    SvaraRadera