11 feb. 2010

Dagens Mollie och mitt Veranda Coat köp

Hoppas att ni alla haft en trevlig dag. Jag har jobbat hårt idag på diverse projekt. Har fullt upp.

Jag har så mycket Mollysar i garderoben att det inte ens går att hänga in. Vi måste bara ha större. Vår familj har verkligen vuxit. Från att bara ha varit jag och min make är vi så många fler. Det är nästa svårt att bestämma sig för vad jag vill ha på sig. Hm vilket lyxproblem?

Idag blev det en efterlängtad återkommande favorit. Jag bara älskar X stichen (390A). Den har allt tycker jag och denna färg är så fiin; Lite Blue. Jag tycker att den är ljusblå och inget annat. Normal i storleken, kanske en aningen tajt över bysten. Dragkedjan i sidan för att den lätt går att få på sig. Jag har fem st av denna modell. Högst upp på listan står det en från Baby Burn kollektionen. Kollar varje dag på tradera :-). Klicka på bilderna så blir de större.


För er som undrade över vad jag köpte istället för de defekta örhängena? Jag köpte tillbaka Grå super fin Veranda Coat. Detta är mitt bästa köp någonsin. Läser du detta Christina B, tack så mycket!! Christina mailade mig och berättade att hon ville sälja denna. Vilket kap!!

5 kommentarer:

  1. Ja din ser mer blå ut.. hmm.. märkligt det här - för jag kan ju bara basera mitt blogginlägg på bilderna men tjejen som skickat dem upplever den som grå irl. Knas i produktionen kanske. Nåväl hon lär ju får reklamera den ändå...

    Fint på dig och grattis till din fina återerövring!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. jag gillar också x-stitchen mer och mer! Tror det får bli en lite blue i vår! Superfin med den underkjolen till! Ska bli kul att se bilder av dig i veranda coat, ser jättefin ut!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är jättesnygg i din x-stitch!
    Vad roligt att du fått tag i veranda coaten! Hoppas att du visar upp den på snart!
    Kram

    SvaraRadera
  4. 5 stichar! jag har "bara" 4.....:-)
    Blå är himla fin alltså. o perfekt till din blåa spoiler ju!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Superfin i din x-stitch. Jag blir mer och mer sugen på att klicka hem en men jag vet inte vilken färg.... :D Får nog ta och prova en först. :)
    Grattis till köpet av veranda coaten!
    Kram

    SvaraRadera