23 feb. 2010

Odd Molly har en egen blog

Hoppas att allt är bra med er alla. Jag har fullt upp med jobb och har inte haft tid med något. Jag kom på mig själv att jag suttit i timmar i sträck och inte ätit; frukost eller lunch. Livet är härligt som egen företagare, nersidan är att man alltid måste vara på hugget. Jag och maken är ganska osynkade just nu. Han jobbar massor och jag är den drivna projektledare hemma och på jobbet.

Fördelen är med stressen och springet mellan jobb-dagis-skola är att man kan äta 4 munkar och en red bull till frukost utan att gå upp i vikt :-)). Jag älskar munkar.....


Jag fick precis ett mail att Odd Molly startat en egen blogg HÄR. Får hoppas att den hålls uppdaterad..


Dagens outfit är min underbara Great Day Tunic och secrets t-shirten som är helt underbar i kvaliten till jeans från Gina Tricot.



KRAMAR

5 kommentarer:

  1. Sketa snyggt! Här har vi det oxå fullt upp. Har du en syster som heter Margrita (Maggan)?

    SvaraRadera
  2. Hehehe....jep, Världen är liten. Hon addade sig till min facebook :-)

    SvaraRadera
  3. Vad kul!! Världen är bra liten! Hoppas ni får kontakt igen :)) kram

    SvaraRadera
  4. Fiiin tunika! den hade jag igår! fast i blått dåra. kul m mollyblogg!!ska kolla in o så hoppas jag också att de blir aktiva med kommentarer o grejs också.
    kraam

    SvaraRadera
  5. Munkar.....mums! Jag älskar munkar. Skulle vilja bo i en dunkin doughnouts butik :-)

    SvaraRadera