26 nov. 2010

Äntligen RR Dress har du hittat hit

Jag har haft en hemliga önskan-nämligen en RR dress. De som har funnits ha varit i större storlekar. Så plötsligt händer det. Den hänger där och ögonen bara trillar ut. Tror inte att det är sant. Samtidigt passar man på att göra lite andra fynd. Får visa
dessa vid senare tillfällen. Jag gick upp i natt för attt bara titta på klänningen. Så nöjd är jag. Jag har trånat efter denna klänning. De sitter perfekt. Med standardunderklänningen... ÅHHH Kär



När jag såg klänningen gick pulsen upp. Hjärtat bultade och. jag rusade fram snachade och var i sjunde himlen. Äkta kärlek :-)
KRAM

3 kommentarer:

  1. Ja, vad kul att den nu finns hos dej, den klänningen finns på min önskelista med:)/K

    SvaraRadera
  2. Grattis till den klänningen! Den måste vara ljuvlig till ditt vackra hår! Massor av kramar

    SvaraRadera