8 jan. 2011

Dagens Mollie och Primeboots

Dagens Mollie var faktiskt det plagg som jag längtade mest efter i vinterkollektionen. Tunikan har faktiskt det mesta. Fint tyg, din passform och underbara detaljer. Färgen älskar jag. Jag brukar matcha den till chrysailis och dolce skirt.


Idag har jag även på mig leggings från Gina Tricot. Gillar de skarpt. Passar faktiskt perfekt till Mollysar.



Till Primeboots-en mycket trelig och rejäl stövel....


Nu ska jag ta en siesta.......................

7 kommentarer:

  1. Gud vilken snygg matchning! Sedan grova boots till, me like. Kram!

    SvaraRadera
  2. LJUVLIG KOMBO!!!! SÅÅÅÅ SNYGGT!!
    Kram fina du!!

    SvaraRadera
  3. Snygg kombo... Jag blir sååå sugen på ett par primeboots!!
    Jag hoppas att du mår bättre än vad du gjorde för några dagar sedan...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja jag såg ju dig live så jag kan ju garantera att du var jättefin gillade verkligen färgen på tunikan .
    Ja i din garderob hänger ju en hel dröm för en Odd Molly galning :)

    SvaraRadera
  5. Oj vad jag har letat efter de tightsen på Gina men de är slut över hela stan... OM någon ser dom i stl L får ni gärna tipsa mig!

    Denna tunika är så himla fin och jag har varit sugen på den länge men undrat om den är liten i storleken? Jättefint som du har matchat med underklänning+kjol. Riktigt snyggt!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Hej hej, instämmer i att denna blus är helt fantastiskt vacker. På mig var det bara ett problem... jag kunde inte få upp blixlåset på storlek 4. Plånboken jublande ;)

    SvaraRadera