3 feb. 2011

Shoppat mitt i kaoset!!






Här hemma råder det kaos på högsta nivå. Det är stökigt hemma med sjuka barn, som egentligen inte är sjuka. Dagis ringde igår och sa att lillan har hög feber och är väldigt gnällig. Jag hämtar och ungen är pigg som en lärka. Kvällen och natten innan har jag haft världens migrän anfall. Tar tempen på henne och hon har 37,2-hm inte fber enligt mig. Fasiken jag kan inte vara hemma och vabba friska barn. Får en känsla att de vill bli av med henne eftersom hon inte sover middag. Hon var hemma idag för att jag hade dåligt samvete. Över vad det vet jag inte. Kanske för att bli klassad som en usel förälder. De tycker väl att jag har tiden att ha henne hemma eftersom jag jobbar hemifrån....






Jag har varit förbi Odd Molly butiken och fyndat på REAN..... 70% och jag är så himla nöjd.



Det blev en kappa och blus.



1 kommentar:

  1. Shoppa på 70% rea måste vara en av de absolut bästa sätten att handla Odd Molly. Känns ju nästan som att man går i vinst ;-)

    Hmm hade inte du köpt en kappa på rean tidigare eller var det den här? Fin blus också, har den själv i vitt.

    Usch inte skoj med sjuka barn...eller halvsjuka... Tror du verkligen att de vill bli av med henne? Det tror inte jag men vissa dagis har ju extremt hård sjukdomspolicy bara för att de inte vill att barnen ska smitta varandra. Så var det iallafall på vårat förra dagis men nu har vi bytt och där har de mer förståelse för att föräldrar har ett jobb att sköta.

    KRAM

    SvaraRadera