12 okt. 2011

Nya mollysar

God morgon!
Ligger faktiskt i sängen och skriver! Är grymt trött. Jag missade ta kvällsmedicinen. Blir alltid så att jag känner mig yr om jag missat. Var hos dr igår. Han vill att jag ska trappa ner... Få se hur det går. Läkarn är en av landets främsta! Han ska forska om min sjukdom och vill att jag ska ingå. Väldigt kul att äntligen bli bättre. Jag hör tydligen bättre också hörde ju 35% sämre. Nu är inte skillnaden så stor!

Det har ju kommit lite nya Mollysar. En otippad kofta, som är underbar!










Klicka på bilden så blir den större!











Sen var det ett par saker till får visa dem sen!

Ha det så bra därute!

4 kommentarer:

  1. Snygga nykomlingar :) Klänningen är ju bara helt fantastiskt tycker jag och koftan en riktig bubblare precis som den söta jackan :)

    Hoppas forskningen kring din sjukdom ger goda resultat och att du får chans att bli bättre. Håller alla tummar

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. "jackan" är underbar,älskar den :)


    <3

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fint du har shoppat, ska bli riktig kul att få se dessa skönheter på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så många fina Mollysar som har flyttat in till dig!
    Var rädd om dig..
    Kram

    SvaraRadera