26 nov. 2011

Förälskad

Jag är kär! Min puls ökar och jag upplever en stark känsla av glädje. Jag smeker ömt och kan inte slita min blick! Den är mjuk, vacker och underbar!










Jag är knäpp , jag vet! Jag blev förälskad i onceinalifetime kappan när jag såg den första gången. Jag har letat efter den och igår hittade jag den till ett pris som är oslagbart! Nu hänger den över en stol och jag kan inte sluta röra vid den och titta på de underbara detaljerna! Jag har den svarta men denna är ljuvlig :)

Vi hörs !!

2 kommentarer:

  1. En kappa" to die for ". Allt det andra du köpte var inte så pjokigt det heller.;)
    Puss kära syster <3

    SvaraRadera
  2. It is easy to understand why you are in love with this coat. I hope that you will enjoy wearing it as well as admiring its beauty.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera