11 jan. 2012

Efterlysning Tea Dress

Hej

På er. Hoppas att det nya året börjat bra. Jag har haft fullt upp och bloggen har blivit lidande.

Jag är ganska knäckt måste jag säga, jag lämnade in min fina 197# på kemtvätt. När jag hämtade klänningen var den helt förstörd. De hade strykt klänningen så den var helt bränd o strukturen. Tyget ser inte klokt ut. Denna klänning är den finaste jag ägt och är helt knäckt. Låter lite löjligt men jag har liksom en klump i magen och inte alls långt från gråt.



Så om någon vänlig själ kan tänka sig att sälja sin tea dress i almost black, storlek 0-1, så är min lycka gjord...






3 kommentarer:

  1. Men...vad hemskt! Får hoppas att du får någon ersättning för klänningen iaf. Inte kokt att en kemtvätt inte vet hur gör. Kram

    SvaraRadera
  2. Näe vad tråkigt!! Vad sjutton har de gjort? Trodde att man kunde lita på kemtvätten... Hoppas du hittar en ny men jag vet tyvärr att det inte är enkelt.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ååh nej! Det skulle jag aldrig trott kunde hända på en kemtvätt. Lycka till i jakten på en ny. Kram!

    SvaraRadera