30 mars 2012

Salovum


Äntligen har jag medicinen. Det är ett äggpulver som tagits fram av två forskare vi Sahlgrenska och Göteborgs universitet. Kliniska prover visar att 80% av patienter mår mycket bättre och blir symptomfria. Enda kruxet här är att det kostar 2100 kr knappt för en månad, jag kan få det subventionerat. Det en process men det ska gå!



Så nu köra jag detta och min vitaminkur av antioxidanter och Gingko!

Dagen mollie är inget intressant :))
Ser ut som en lupp, så jag ska bespara er

Kram

4 kommentarer:

  1. Åh vad jag håller tummarna för att det ska fungera för dig med. Tänk om du kunde bli symptomfri...
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas nya medicinen hjälper dig.....
      Kram Titti

      Radera
  2. Det kommer bli bättre hjärtat

    SvaraRadera
  3. Herregud vad dyrt! Men det kan det väl vara värt om det gör nytta. Kram

    SvaraRadera