3 apr. 2012

Glada nyheter


Jag började med ett nytt preparat för min sjukdom, menieres! Ett äggpulver som heter Salovum. Kliniskt testat. Går att köpa på Apoteket utan recept. Tyvärr väldigt dyrt. Idag var jag hos min doktor. Ett av symptomen för min sjukdom är hörselnedsättning. Idag efter 4 dagars användning av Salovum har min hörsel blivit radikalt bättre. Äntligen något som verkligen fungerar :))) Det bästa av allt, så har min underbare läkare skrivit en remiss till en dietist, som skrivet ut preparatet subventionerat. Helt underbart!!!


Dagen en dålig bild av Tea dress, kofta från Anna Holtblad och skinnjacka från Kenza!

Vi hörs!!

4 kommentarer:

  1. Men vad underbart att det funkar, och att du har en bra läkare.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så härligt att höra att det hjälpte. Vilken lättnad..
    Kramar och ha en trevlig påskhelg,
    L

    SvaraRadera
  3. La la la va bra att det hjälper !!

    Din jacka är så fin ;)
    Love you

    SvaraRadera
  4. Så härligt att du hittat en lösning som fungerar!!! Grattis!!

    SvaraRadera