14 nov. 2009

God Morgon

Idag är det en riktigt trist och grå dag. Barnen vaknade 8:30. Så det var bara att gå upp. Vi ska iväg och handla, som vi brukar. Det har varit en tuff vecka. Maken jobbar ganska mycket just nu, så jag är ensam ganska mycket. En fördel är att man kan smuggla in flera Odd Molly
paket:-). Han vet nog inte hur mycket jag shoppar. Vet era respektive hur mycket ni handlar? Berättar ni hur mycket det kostar? Jag kan nog dra vita lögner ibland. Han vet nog hur mycket OM kostar med tanke på att han betalde min onceinalifetime coat.
Idag blir det min rosa voiledress med underkjol och mina fina nya strumpor.... jag försöka gå in på media market idag och handla en USB sladd till kameran-tills dess ha en trevlig dag

















4 kommentarer:

  1. Jag visar alltid vad jag handlat, men inte alltid prislappen. Jag tycker inte det är så viktigt så länge det funkar för övrigt. Han har andra intressen (snöskotrar och modelltåg) och jag frågar inte vad det kostar heller. Vi får glädjas åt varandras inköp. Kram!

    SvaraRadera
  2. hihi Min gubbe är glatt omedeveten om det. Lite hemlisar får man ha. Dock har jag ju en shoppingbudgett varje månad och så länge jag inte går över den så säger han inte något. Muttrar lite då och då när det dimper net för mycket paket men annars inget :D

    SvaraRadera
  3. Min man vet allt jag shoppar. han vet vad de kostar också. tror han tycker det är helt okej att jag handlar, det lättar hans samvete och gör att han kan handla sina datorprylar och kamerautrustningar.....
    Fina kläder du valde i dag!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad kul att du är igång nu. Har varit inne några gånger ock kikat, men då har det inte varit något liv i bloggen. Men nu så... Fint du har fått det! Nu ser vi fram emot livebilder på dina outfits!
    Min man vet vad jag shoppar, men inte alltid vad det kostar... Och ibland "väntar" jag med att berätta om köp jag gjort om det blivit mycket i tät följd. Just nu har jag en klänning i garderoben som han nog inte är riktigt medveten om...

    SvaraRadera