15 nov. 2009

Luktar gott

Nu har jag äntligen fått till det med USB sladden, det blev som en lite box som man stoppar in minneskortet, då sladdar inte fanns.
Idag är det en riktigt trist dag; Ophelia ska på 7-års disco, en stor tvätt väntar (tur att vi har en super tvättstuga med möjlighet att boka 7 maskiner samtidigt), storstädning och skura våra trägolv med såpa. Maken är alltid sur när han ska städa.
Längtar efter att ta en lång härlig dusch. Inhandlade en ny OM duschkräm och bodybutter som ska invigas idag.

Sedan måste jag bara tipsa om en fantastisk parfym som heter : Fuel for Life (från disel). Den luktar Odd Molly.

Outfit bilder kommer.......













9 kommentarer:

  1. En parfym som doftar OM. mums! Den ska snusas på vid första bästa tillfälle.
    Ha en bra söndag i tvättstugan.
    Kram

    SvaraRadera
  2. De luktar underbart.
    Jag ska försöka ha en trevlig dag :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tycker du den parfymen luktar Molly, det har inte jag tänkt på. God är din i alla fall!!!
    Lukta på Clean warm cotton ♥ Mollydoft.
    Kram Christina

    SvaraRadera
  4. Den är också en Mollydoft. Fick den i julklapp förra året. Gillar den och sweet layer

    SvaraRadera
  5. Tvättstugan är aldrig kul, men då har du något som luktar gott att kompensera med. Kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  6. Kulmed parfymtips! jag kör clean i olika varianter jag. men jag ska def testa den där Diesel.
    Ett tips ang städningen o sur karl: gör en tävling av det.karlar älskar att tävla och vill inte förlora. Vem hinner skura ett rum på kortast tid kanske?
    ;-)
    PRova nästa gång!

    SvaraRadera
  7. Evalena-tack vilket tips... Clean är älskad här hemma. Speciellt warm cotton och sweet lawyer. kram

    SvaraRadera
  8. Katinka- tvättstugan= värdelös när man bråkar med grannar som ALLTID går över tiden med 20-30 min. Idag var jag sååå less på att alltid vara civiliserad, artig tålmodig osv. Så jag röt som en tok och sa att de fick ta ut tvätten... jäklar vilken fart det blev :-))

    SvaraRadera
  9. Den måste jag dofta på!! Jag fick en Mochino Light clouds av mina föräldrar i födelsedags present och den tycker jag luktar Molly...
    Kram Ina

    SvaraRadera