19 mars 2010

Jag fyller år idag

Dagens oufit är min fina favvis Mesh cardigan. Den är verkligen underbar! Idag fyller jag år. Så jag har belönat mig med att inte jobba hårt. Jag har tagit det ganska lugnt idag och det behövdes verkligen. Jag har tappat endel av min energi på massa tjafs. Nu är det vår i luften och det känns så underbart.

Jag har faktiskt fyndat idag :-) Ett par helt gudomliga stövlar i vinatgestil. *Älskar*.

Jag hörde nyheter igen från Odd Molly Butiken. Sommarkollektionen kommer att finnas i butik, på torsdag. Ser jag fram emot. Min önskelista är inte så lång. Det finns väl ett par jag vill ha. Men nr är 1 är up an isme strap dress i lilac.

20 kommentarer:

  1. Hurra för dig på din födelsedag! Hoppas du får en skön kväll! Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Mollie´s födelsedag, Hurra Hurra Hurra1

    Grattis

    SvaraRadera
  3. Grattis söta Mollie! Hurra för dig. Xronia pola! Ska bli så kul att ses snart igen och det där var inga dumma nyheter med sommarkollektionen. Då finns den i butik på torsdag! Kram

    SvaraRadera
  4. GRATTIS PÅ FÖDELSEDSAGEN!
    Hoppas att du får en riktigt fin kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Massa GRATTIS!
    Hoppas du får en riktigt bra kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis!

    Skickar lite cyberblommor och skumpa ;-)

    Ha en mysig helg!

    Kram,
    Maria/Javabönan

    SvaraRadera
  7. Grattis igen älskade syster !!!

    Vilka gudomliga stövlar . jag som bara älskar älskar skor stövlar jaaa allt man stoppar fötterna :);)

    Love you syns imorgon och då skall den bannemig drickas champange :)

    SvaraRadera
  8. Ja må hon leva! Grattis på din dag!
    Snygga stövlar du har fått tag på, ser nästan exakt likadana som mina. De kommer från Scorette för 3 år sedan och är helt underbara att ha på sig.

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Åh, grattis på din födelsedag!!!
    Och så snygg du är på din dag också:-)
    Snyggt med den meshkoftan till singoalla blusen;-)
    Va roligt också med mollynyheterna!!
    Då finns det nya mollysar att prova på träffen, tjohoo!!
    Längtar tills vi ses:-)
    Hoppas du får en fin dag,
    Kram Mia

    SvaraRadera
  10. Superfina du! STORT GRATTIS på din födelsedag!!! Hoppas du haft en mysig dag.

    Vilka läckra stövlar!

    Kram

    SvaraRadera
  11. STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄNNEN!!!
    MÅNGA KRAMAR TILL DIG!! Hoppas du får en fin helg med dina nära och kära!

    SvaraRadera
  12. Stort grattis på din födelsedag och ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  13. Grattis på din födelsedag
    Hurra
    /Carina

    SvaraRadera
  14. Nämen! Ett STORT! grattis till dig vackra du! Kramisar

    SvaraRadera
  15. Grattis i efterskott vännen!

    KRAM

    SvaraRadera
  16. Grattis!
    Så fin du är och vilka läckra stövlar du har hittat!!!

    SvaraRadera
  17. Stort Grattis till dig fina du!!!!Helénakramar

    SvaraRadera
  18. Grattis i efterskott vännen! Härlig med generösa mannen och presentkort till OM. *Applåder*
    Snart ses vi! Skall bli såå kul!

    Kramkram!

    SvaraRadera