16 mars 2010

SÄLJES

Jag säljer min nästintill oanvända indy dress. använd vid ett tillfälle. Den är verkligen helt underbar. Den är i brunt med fina detaljer. Nypris för denna skönhet var 2999kr Strl 1 Maila ditt bud. Jag skulle vilja ha 1900 för klänningen. Alla bud mottages. Skickas endast med rek frakt



Nästa skönthet är Firewood Sweather passar helt perfekt nu som kappa/kofta till våren. I ljusblå och gråa detaljer. Denna kofta är oanvänd med tags. Den är ganska rymlig. En 2 kan definitvt ha denna kofta. Nypris 3500 kr. Jag skulle vilja 1500 kr för denna kofta. Maila ditt bud.




6 kommentarer:

  1. Åh vilka fina! Jag vågade knappt gå in och kika, tänk OM det är något jag vill ha!!! Som tur är för min del så är det fel storlek.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så synd att det är fel storlek! Gillar klänningen.

    kramar

    SvaraRadera
  3. Underbar kofta och faktiskt ganska ovanlig trots att den var populär vid förhandsvisningen. Tråkigt att du ska sälja och synd för mig att det inte är rätt storlek för i sådana fall hade den gärna fått flytta hit.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Åhh så fin den är indyn.. Vad har du för storlek annars och vad uppskattar du att indyn är. Liten eller stor 1:a? Ligger mellan 1 och 2.

    Hör gärna av dig.

    /pernilla

    SvaraRadera
  5. Hej
    Indyn är ganska normal. Tycker att den är lite mer åt det mindre... så den kan vara liten på dig....

    SvaraRadera
  6. Hej,

    jag är intresserad av koftan! Ingår rek frakt i priset? ;)Jag hittar inte din e-postadress tyvärr.
    Anna
    annakuyl@gmail.com

    SvaraRadera