13 mars 2010

Jag har haft en underbar dag

Jag och min syster och alla barn har varit ute och shoppat. Ätit gott och bara tagit det lugn. Maken är i Åre och har det kul. Det är han verkligen värd, efter vår tuffa vinter med Athenas besvär. Dagens outfit är Tarad. Dress och min Mesh Kofta som jag älskar.

Idag handlade jag Boots nr 7 serum och Elisabeth Arden, 7 hour Cream. Jag fick tips av min syster att använda denna cream som ansiktsmask över natten (jäkligt kladdigt) och resultatet blir strålande hud :-). Men jösses vad priserna har höjts. För ett år sedan kostade denna mirakelsalva 179 kr, idag 370 kr *förvånad*


Puss och ha en trevlig lördag

7 kommentarer:

  1. supersnygg kombo! Här är tjejen som knappt vet vad ansiktskräm är... har en som jag använder typ en gång i veckan... men det får jag väl ångra senare i livet! Pengar sparar jag tydligen i alla fall(:

    kramar o hoppas du får en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Jaaa vad fint ihop! Klockren kombo! Kram söta du

    SvaraRadera
  3. Kanonfint! Så snyggt med grått rakt igenom. Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint med mesh koftan till klänningen!
    Låter som en mysig dag för er.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj, vad priserna höjts! Mirakelkrämen är så bra! Vacker outfit!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Så fin du är i din taradiddle:-)
    Jag har också boots nr 7 serum, gillar det mycket men sen använder jag också MK fuktkräm morgon och kväll tillsammans med deras ögonkräm..
    Men den Arden krämen har jag aldrig provat...
    kanske man skulle göra??
    Och så skönt förresten att dottern är bättre nu:-))
    Stor kram, Mia

    SvaraRadera
  7. TUSENTUSEN TACK!
    För inspirationen till att köpa Wild Child dressen, den är SÅ underbar! Och underklänningen, vilket mästerverk!

    STOR KRAM

    SvaraRadera