9 apr. 2010

Varit hos revisorn.



Totalt osexigt möte. Tror fanmej att han var mer nervös att träffa mig. Det gick bra. Jag ligger bra till.


Har jobbat stenhårt idag. Jag har haft en bra dag. Är verkligen supernöjd med dagens prestation. Ser tyvärr att det får andra konsekvenser. Det är stökigt hemma..... och maken klagar :-) Vi har hemfrid men skulle behöva de 2 gånger i veckan. Då våra nasigorenger till barn sunkar såå förskräckligt. Jag har extremt hög stressnivå. Det kan vara sunkig.


Dagens outfit är en underbar sidendröm. Älskar klänningen och koftan. Tyvärr har den gått sönder framtill, då dottern slet tag i den när hon skulle amma....


Ha en riktigt trevlig fredagskväll!!

5 kommentarer:

  1. Jag måste nästan köpa den där klänningen bara för att den matchar så bra till våra stövlar :-)

    Skönt att det gick bra med revisorn idag!

    Trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ohhh kan det bli bättre än så?? Nää tror baske mig inte det! UR snyggt!! Kram gumman

    SvaraRadera
  3. Min underbara syster ... Detta är min älsklingsklänning ska också ha en sån så är det bara .Puss

    SvaraRadera
  4. Skönt att det gick bra hos revisorn.
    Ursnygg i outfiten, synd att den gått i sönder.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja inget gott som inte har något ont med sig.
    Jag e bra på å städa men mindre bra på att jobba :)

    /Carina

    SvaraRadera