18 maj 2010

Impuls handlat på tradera

Jag är en riktig samlare när det gäller x-stich. Såg denna på tradera och vara bara tvungen att ha den. Jag vann och det känns bra. Ett riktigt fynd :-)
I lördags var på Grönan med barnen. Jag blev tvingad av min lille son och åka vilda musen. Fy f**n, inte en trevlig upplevelse. Jag trodde att jag skulle kräkas efter. Aldrig mer


Lördagens outfit var min fina up and isme. Riktigt fin.... Har köpt ett par matchande skor till. som inte är med på bild... Blev ett par ursnygga lila rebook. Jätte coola.
Sedan fick dottern en riktig chock Manboy Eric. Sjöng ett par gånger.... Hon tvingade mig att ta ett 10-tal bilder. Hade med mig mitt fina objektiv, så det blev fina bilder.



Söndagen var vi iväg på IKEA, man kunde ta sista TBE sprutan där, så det gjorde vi. Söndagens outfit var den trevliga short voile dress... gummistövlar förstås :-))

4 kommentarer:

  1. Ojojoj, Manboy är dotterns favorit så jag hade nog också blivit tvingad till Grönan om hon hade vetat att han var där. Vilken tjejfavorit!

    Trevligt med fler x-stitch samlare :-) Ditt köp är riktigt fint.

    //Lina

    SvaraRadera
  2. Vilken fin x-stitch. Grattis till vinsten!

    SvaraRadera
  3. Åh va snygg!!
    Älskar de lite äldre kollektionerna på stitcharna..
    Jag är så glad att jag fick hjälp av en urgullig tjej i Finland som köpte en åt mig och skickade den till mig innan jag hade hunnit att betala:-)
    Du kommer att bli så snygg i den!
    Haha, som jag garvade åt din min:-))
    Du ser inte så glad ut;-)
    Var det den där dumma karusellens fel?
    Manboy Erik är min dotter också tokig i, och det kan man ju förstå...Hade man typ varit 30 år yngre så:-D
    Men äldsta dottern på 19 tyckte att han var urläcker:-D
    Hur är hunter att ha på sig?
    Jag har ju bara Ilse och de är lite fodrade och de är såååå varma att ha på sig...
    Ha det bäst snygging,
    Kraam

    SvaraRadera
  4. jag har alltid gummistövlar på mig och jag använder bara gummistövlar så jag undrar hur ofta du använder dina gummistövlar så jag undrar om vi kan prata om de kram

    SvaraRadera