31 maj 2010

Tillbaka till jorden

Hoppas att ni haft det bra. Jag har haft sjukt mycket att göra. Nu har jag fått lite lugnare. Jag gillar att blogga och har bestämt mig för att blogga är något jag faktiskt gillar att göra-så andra saker får stå tillbaka. Sommaren är här och det känns underbart. Massor av Mollysar som väntar på att få användas.
För ett par dagar sedan bestämde vi att anlita en barnflicka via Hemfrid. Jag är så nöjd att ha tagit steget att när man har ett akut behov, använda den möjligheten. Tjejen som kom hit var helt underbar.

Idag är det ett älsklingsplagg FoL och min fina blus.
Kramar

9 kommentarer:

  1. WOW - det där var SÅ snyggt med FOL under! (skulle jag inte få plats med) men jag gillar det massor på dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Kanonfin kombo!!! Har aldrig ens tänkt på den men det kan hända att jag snor den nu. Har dock inte samma färger som dig på hearted tunic men i alla fall.
    Känner som du, sjukt mycket att göra men dags att prioritera bloggandet eftersom det är kul.
    Känner även igen sommar... massa Mollysar som väntar på att användas... :o) Sköt om dig! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej sötaste!
    Hur snygg får man vara och kolla in snyggaste blusen:-))
    Min tvilling idag ju!!
    Snyggt med FoL under, det får jag testa sen, den behöver luftas den också;-)
    Vet du vad jag gjorde då?
    Beställde up to me ism klänningen i chalk från folkmalmo nu när de hade 30%..
    Har inte fått den ännu men fick lite ångest efteråt..
    Men ska prova den först innan jag bestämmer mig..
    Stod och kände på den i odd molly butiken när vi var där och såg dig köpa den då...Hoppas den kommer i morgon:-)
    Och så har jag lagt till hemfrid bland mina favoriter...Såg att det fanns ett skånekontor och tänkte kolla upp om de finns nära oss..
    Barnpassning har vi aldrig och lite städhjälp hade inte varit fel ibland:-)

    Ta hand om dig vännen,
    Blev så glad över ditt livstecken:-)
    Kraam

    SvaraRadera
  4. Vad fin du är!! Visst längtar man till sommaren..så man slipper frysa!
    Hoppas du snart får semester o vila..kram

    SvaraRadera
  5. Härlig kombination! :) Skönt när man väl bestämt sig och det kan vara väldigt skönt med lite avlastning.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Härligt att bloggandet är igång ;-)
    Du är superfin i dagens outfit! /Malin

    SvaraRadera
  7. Klokt val, det är ju sån lättnad att ha hjälp med barnen. Spännande att höra hur det funkar för er. Jag försöker övertala maken men det är ju inte han som är hemma och sliter och ser behovet...

    Fina blusar du har på dig idag också!

    SvaraRadera
  8. Underbara tjejer! Tack för alla snälla ord! Känns som att ni längtat efter mig:) kram

    SvaraRadera
  9. Aaaah, kul med ngn som testat deras barnpassnings service. Vi har ju städning och det har funkat helt ok. Igår hade vi en underbar thailändska som städade jättefint.

    SvaraRadera