8 juni 2010

Hallå i stugorna

Hoppas att ni alla mår bra. Jag har faktiskt tröttnat lite på Odd Molly och valt att prova lite andra märken :-) Som tidigare är jag förtjust i Dagmar och Anna Holtblad. Jag har upptäckt det fantastiska Provrummet. Kläderna, för den prislappen är helt galen. Kläderna är välarbetade och snygga. Jag känner mig snygg och kvinnlig. Kan varmt rekomendera att gå och handla. Jag kommer att lägga ut bilder på mina inköp i morgonkväll.

Det är ganska harmioniskt hemma. Barnen är nöjda. Den lilla skuttfian mår bra. Hon är så himla söt med sitt lockiga hår. Hon har ett häftigt humör men är så kärleksfull annars. Livet leker och snart är det semester.

Puss i ljumsken!!

5 kommentarer:

  1. håller helt med dig Mollie, Provrummet är underbart! Bra service och bra pris! Skönt att hela familjen mår bra! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, de har ju otroligt fina kläder. Jag har redan köpt några men är sugen på tex Jojo dress i svart också. Sen passar ju kläderna fint ihop med OM också ;)

    SvaraRadera
  3. Finns så många som gör snygga kläder och det är skoj att blanda och inte bara ha OM. Man får välja sina godbitar helt enkelt. :) Ser fram emot dina köp.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej hittade hit av en slump älskar själv odd molly, söker med ljus och lykta efter en continet stitch 3:a fyndade på tradera men vågar inte betala den för säljaren hade fått negativt omdömme att han sålt kopior. Du vet inte av någon som har en över i vitt med grått eller en rosa med rött??? Behöver hjälp.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  5. Ja, vad säger man - ombyte förnöjer :)
    Har också kikat lite på 'Provrummet', har inte köpt något där ännu men känner att jag kommer närmare ett avslut...

    Ha en bra helg
    /Carina

    SvaraRadera