7 maj 2010

Min nya fina underbaring

Hittade denna fina underbara klänning på blocket för 2700 kr. Jag ville ju ha denna klänning i grått men hittade inte min storlek. Nu har den flyttat in och jag hade den idag. Den är så fin. Till ha jag min fina Mesh. Det var riktigt kyligt idag så det blev en av mina fynd jag gjort tidigare under april....

I morse hände det något rikigt läskigt, diskmaskinen började brinna. Det rök så in i bängen. Vi som alltid brukar sätta på diskmaskinen innan vi åker till jobbet. Av en ren slump blev jag kvar för att skicka iväg ett mail... tur tur! Så i morogon bär det i väg till Media market mfl.

6 kommentarer:

  1. Åh så snygg du är i den, jättevacker:-)
    Så bra att du hittade den i den färgen du ville ha...
    Och vilken tur med diskmaskinen!!!
    Vi brukar också sätta på den innan vi åker till jobbet men nu får man kanske tänka sig för bättre.
    Nu kom mannen nyss innanför dörren med ett nytt rosévin som vi tänkte prova ikväll så nu ska jag skynda mig att hämta glasen:-D
    Ha det gott vackra du,
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. sagolikt vacker!! Förstår att du är nöjd! Kramar

    SvaraRadera
  3. Super super Fiiiiiin . Kul att du fick tag i den gråa som du ville ha . Puss

    SvaraRadera
  4. Helt underbar denna också. Hade den andra varit i storlek 2 hade jag köpt den på 2 röda. :)
    Vilkten tur att du var hemma.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Den är superfin!! MEN! tycker fortfarande att du fått stolsting :D INGEN kan ju bära upp royal som du! Kram sötnos!

    SvaraRadera