9 maj 2010

Äntligen-Wild Child är hemma

Som ni vet har jag den i powder. Men har även varit på jakt efter en i brunt. Egentligen speciellt för den underbara underklänningen. Jag är så nöjd, att denna fått flyttat till min garderob. Så den hänger på mitt skåp, så jag kan beskåda den hela dagen:-).





Idag har vi haft fullt upp, som vanligt. I dag var det gårdsstädning. Sopa, plocka fram gårdsmöblerna och slutlligen grillkorv.



I barnens rum var det storsanering. I bland undrar man om det är barn som bor på sitt rum eller något annat..... :-). Nu har jag stoppat i mig Big Mac & Co samt 3 påsar med kycklingvingar. Viktigt sammanträde med kudden om ca 45 min.

Kram

6 kommentarer:

  1. Aha.. nu förstår jag vad du menade häromdagen :-)
    KUL!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. och grattis till ett kanonköp!
    Kram igen

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jag tror bestämt att du och A-K leder ligan i att hitta rätt på de mest ovanliga och svårfångade plaggen. Kram!

    SvaraRadera
  4. Så fin du komer att bli Mollie!!!

    kramar

    SvaraRadera
  5. Håller med Sara Mia :-)

    Var sjutton grävde du upp denna? Utförsäljningen...?

    Den är underbar och bara underklänningen är värt köpet. Ser fram emot att få se en provning.

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Så vacker!! Grattis till ännu ett kap!
    Kram

    SvaraRadera