11 maj 2010

Skönt med kort vecka

Ska bli helt underbart att bara jobba i morgon och sedan långledigt. Just nu händer det inte så mycket, utan det gamla vanliga med jobb. Det som är skönt är att vi äntligen kommit ikapp med tex städningen hemma. Hemfrid var här idag och igår kom fönsterputsarna. Barnens rum ha vi rensat ut en massa sunkigt. Så därinne är det väldigt fint och behagligt.
Idag har jag egentligen inte haft Odd Molly på mig. Jag har haft gympadress och Hunterstövlar. Som jag älskar. Vilka stövlar. Hunter är mer än bara gummistövlar.... Jag äger 5 par... jag är helt galen :-))
KRAMAR

5 kommentarer:

  1. Galen men jag förstår dig! De är SUPERSNYGGA och enda problemet för mig är att bestämma mig för vilken färg jag vill ha :D KRam gumman

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, du är galen Mollie :-D
    Men du är i rätt sällskap så det är många som förstår dig här;-)
    Och jag som inte äger några hunters ännu..
    Bara ett par Ilse..
    Hur är de jämfört med dem vet du det?

    Gud va skönt med hemfrid!!
    Önskar att jag också hade vågat det!
    Men städningen tycker jag inte är värst hemma utan alla saker som är utspridda överallt!
    Och sånt kan ju inte de göra som inte vet var något ska vara...Det är bara jag som vet det och det måste vara på mitt sätt:-o
    Och skulle någon komma och städa hos mig så hade jag fått städa innan de kommer..
    Är jag på hotell så städar jag alltid innan städerskan kommer
    DUMT jag vet:-(

    Ha det gott söta du,
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Va bra, då är du en Hunter-expert! :-) Jag är sugen på att beställa ett par Hunter och undrar vad det är för skillnad på de olika modellerna? Vilken modell har du? Har du tips på någon webbutik om säljer Hunter, gärna utomlands så att det blir lite billigare. Tacksam för tips.

    SvaraRadera
  4. Har aldrig tetat dessa stövlar, är inte mycket för gummistövlar så jag har inte fattat galoppen riktigt. Är det passformen som är så fantastisk? Fina är de ju det ser jag ju såklart...
    Kram Ina

    SvaraRadera
  5. Hihihi...näe inte galen bara väldigt nöjd Hunter ägare. ;)
    Kram

    SvaraRadera