15 juli 2010

Sommar sommar

Helt underbart med det vackra vädret! Jag bara älskar när det blir drygt 30 grader.... Min käre blekfis till make suckar och tycker att jag är en aningen knäpp :-).

Just nu sitter jag på altanen i vårt underbara sommarhus. Solen speglar sig i det underbara vattnet. Även om jag som bortskämd grek vägrar att bada i svenska vatten. Jag badar endast i medelhavet. Även om Västerviks skärgård är underbar, så finns det inget vackrare än Grekland och dess ö-värld.



Idag hade jag på mig Fields of Lace i powder, samt dolce skirt i samma färg- Till det mina nya fina Calou träskor i rött. Tycker dessa passar så fint, då molly knapparna framtill är i sydda i röd tråd.
Inne i Västervik finns det en affär som heter Ogräs-där var det rea 50% på Odd Molly. Vet inte vad klänningen heter men det skulle jag verkligen vilja ha :-))


Har gjort lite andra köp som Nymph dress i blått samt Wigwam i grått. Väldigt nöjd med dessa köp.
Ni får ha en trevlig kväll

KRAM

5 kommentarer:

  1. Aha, är det på andra sidan sundet erat sommarställe är! Ja där är fint! Ogräs har oftast väldigt bra sortiment i mina ögon, då jag inte är så bortskämd med storstads-sortiment! Förresten har jag på mig exakt som du idag, bortsett från träskorna då.. Kanske ni besöker Västerviks årliga visfestival..dom har ju sin premiär idag hörde jag.
    Ha det underbart skönt på semestern!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den klänningen har jag letat efter men bara hittat i rött och powder. Den blåa är jätte fin tycker jag. Nu har jag shoppat annat så nu får jag stilla mig :-)

    SvaraRadera
  3. Härliga KÖP!
    Är det någon Annie Oakley klänning på bidlen??

    Tycker också värmen är underbar, ju varmare desto bättre(måste vara mitt holländska/indonesiska blod som gör att jag inte lider=)) Gubben klagar men det är ju så underbart med sommar!

    SvaraRadera
  4. Grattis till dina fina köp! :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hooo Hooo Vännen=)
    vet du vilka stl den blå annie o klänningen fanns i?
    Om min stl finns, har du möjlighet att hjälpa mig med köp ...du har min mailadress tror jag... annars är den här igen, deisyboo@bredband.net
    Sommar kram Tindy

    SvaraRadera