16 juli 2010

Wigwam

Vilket underbart plagg. Tunikan/klänningen är sval och tyget tunt. Helt perfekt för hetta sommarkvällar. Egentligen ska jag ingenstans. Bara grilla. Kan vara trevligt att duscha och klä på sig lite fint :-). Under har jag grå underkjol och Calou svarta träskor.

Det var egentligen meningen att vi skulle åka iväg med båten men bensinpumpen har gått sönder och det tar ett tag att få delarna-så maken orkar inte ta tag i den. Vi har nära ner till havet endast ett par meter från huset! Inte riktigt strandtomt men nästan :-)

Hoppas ni haft en trevlig dag!

KRAMAR

6 kommentarer:

  1. Måste bara säga - Åhhh, vad fin du är!
    Älskar också wigwamen (har likadan) så skön att bära!
    Härligt med havet in på knuten!

    SvaraRadera
  2. Såg klänningen du visar in inlägget nedan i en webshop och den heter Annie Oakley s/s dress enligt deras sida iaf. :)

    Så fin du är i den gråa Wigwamen! Låter helt underbart med vattnet så nära. Synd med båten dock.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Instämmer helt! Visst är wigwamen underbart skön och fin. Jag är så glad att jag insåg dess storhet och köpte en. Fick liksom för mig ett tag att den inte skulle passa mig. Jag hade fel. Det värsta är att den väcker "ha-begär" efter åtminstone en till färg. Men jag sansar mig så länge.Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag hade egentligen inte tänkt köpa en Wigwam men så kom jag plötsligt på att jag nog i alla fall ville ha en. Hade turen att hitta en vit på 50% rea och jag är totalt förälskad i den. Är också glad att jag insett dess storhet. Till hösten blir det en i vintage chalk. Precis som SaraMia skriver, den väcker ha-begär.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Oh så fin du är Mollie i den grå! men du är lika fin i vilken färg som tänker jag:D
    Själv har jag den vita och älskar den.

    Härligt med närheten till havet

    kramar

    SvaraRadera
  6. Det där är en underbar bild! Så sitter också klänningen på en härligt frän tjej också. Wigwam är verkligen ett superplagg!

    ha det bra nu gumman. kraaaam

    SvaraRadera