13 aug. 2010

Bokat resa till Athen


Jag bokade precis vår romatiska resa till Athen. Bara jag och min man. En hel weekend för oss själva-inga barn. Bara vi. Vi har bokat ett fantastiskt hotell, högst upp med utsikt mot Akropolis. Vi bor bara 50 meter från Monastiraki (gamla stan) och ytterligare några meter till Plaka och parlamentet. Det ska bli helt underbart. Kan inte vänta. Vi åker dit 28/10 på själva nationaldagen.

Jag ska visa runt min make i alla fantastiska kvarter (som jag kan utantill och i sömnen) och visa honom Greklands stolthet, Akropolis. Jag längtar så det gör ont :-)


KRAM

5 kommentarer:

  1. Jag har bara varit i aten en gång men det är verkligen en stad man längtar tillbaka till och vill se mer av! Så kul att ni har bokat resa! Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att ha denna resa att se fram mot. Kram!

    SvaraRadera
  3. Mmm , Athen är bäst. Efter att ha bott där i 6 år så är staden och dess vindlar och gator inpräntade i mig med. Skulle hitta i sömnen...

    Hoppas ni får det underbart! Kram

    SvaraRadera
  4. Låter helt underbart! Det finns ingenting som slår känslan av en resa som väntar. Kram!

    SvaraRadera