14 aug. 2010

X-Stich toka

Mitt definiva favoritplagg är X-stichen. Den har massa fina detaljer och jag bara älskar den. Tyvärr så är det tveksamt att den kommer tillbaka. Jag vet att den inte kommer till våren... *snyft*. Jag äger idag 9 st och vill ha fler :-). Min man tycker att jag är helt knäpp och min mamma skakar på huvudet. Visserligen har jag fyndat på tradera med även betalat fullt pris.
Vad säger man? Jag är en samlare.....

Idag ska vi fira min make som fyller år. Jag är en kräftfantast, så det blir kräftor, paj och annat gott ikväll. Ska fundera på vad jag ska ha på mig...... Vi får väl se :-)
KRAM


6 kommentarer:

  1. Grattis till maken!
    Vilken fantastisk samling. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Wohahha! Vad kul att hitta en till x-stitch galning! Har också en samling...Älskar dem då de passar till ALLT.

    Saknar dock anglais-varianten...:-(

    SvaraRadera
  3. Ojoj vilken härlig samling. Men jag förstår dig i och för sig. De är verkligen perfekta i de flesta situationer. Kram!

    SvaraRadera
  4. wow vilken underbar samling!!! Kramar

    SvaraRadera
  5. Vilken fantastisk samling, de är alla så fina på sitt sätt!! Jag äger en endaste av denna fantastiska tunika men jag skulle gärna vilja ha fler, den bruna från i höstas är såå fin tycker jag men det finns många fina som gärna skulle få flytta in hos mig...
    Hoppas ni gick en trevlig kväll, undrar vad kvällsoutfiten blev? ;-) :-D
    Kram Ina

    SvaraRadera
  6. Jag har 2 stycken helt underbara x-stich som skulle kunnan komplettar din samling. De är knappt använda som jag skall till att sälja. Vad har du för storlek? KRAM!

    SvaraRadera