17 aug. 2010

Vilken tur

att Campadre kampanj inte var något vidare. Handlade faktiskt inget alls. Hade hoppast på Xstich... Då spar jag pengarna vilket är positivt. Idag har jag slitit hårt. Håller på med ett par tuffa projekt. Som är nyttiga för min kompetens.

Snart kommer leverans nr 2, vilket jag ser fram emot. Kommer massa av siden. Blir en mingown och ett par saker till.



I går beställde jag ett par primeboots. Jag sponsrar köpet med mina auktioner på tradera (bara så du vet min älskade make). Det stod faktiskt mellan dessa och en ny Mulberry väska (Antony). Det blev ett par i mörkbruna.






KRAM


6 kommentarer:

  1. Din skotokiga syster får spasmer när hon ser dessa , så superfina !!!

    SvaraRadera
  2. Nä Campadre var inget att ha, säger precis som du, spar pengarna till annat fint. Grattis till stövlarna!! Superfina!
    Kram

    SvaraRadera
  3. ska bli jättespännande att höra vad du tycker om primebootsen!!! KRAM

    SvaraRadera
  4. Prime bootsen är underbart snygga. Vill gärna höra hur de är i storlek och passform samt om de är riktigt sköna. Väntar med spänning på en recension.Kram!

    SvaraRadera
  5. Fantastiska boots! Verkligen, de kommer att passa till mycket.

    SvaraRadera