18 aug. 2010

Stressen börjar igen

Då är jag där jag var innan semestern. Jag har sjukt mycket att göra. Inser att jobbet tar så himla mycket av min tid. Tid jag egentligen vill lägga på mina barn och min man. Som tex i morgon, då är dagis stängt i två dagar, som vi glömt bort. Både jag och maken står handfallna. Vad gör vi nu? Vi har bägge möten som inte går att boka av....förnuftet säger åt mig att barnen är viktigare-skit i jobbet men jag kan inte prioritera rätt. Duktiga flickan tvingar mig att välja jobbet. Så vi har anlitat hemfrid igen att ta hand om mina barn. Jag måste nog fundera hur jag lägger upp mitt jobb på bästa sätt.

Det blev inga klick för mig idag. Skönt tycker jag. Jag väntar ju på #412. Den är helt underbar. Min underbara väldoftade man har sagt att han kommer att sponsra mig. Han är verkligen gullig, även om han kanske inte gillar att jag spenderar så mycket, så accepterar han min besatthet.(puss, älskar dig) Så snällt. Sedan blir det en Chrysilis Minigown att ha till klänningen. Sedan kanske det blir lite småplock.

Nä nu ska jag ta ett långt bad och drömma om mina Primeboots som kommer snart.

2 kommentarer:

  1. Trots all stress du utsätter dig själv för så är du världens bästa mamma för dina barn och världens bästa fru åt din fina man . Vi mammor ( säkert pappor också) går ofta omkring med dåligt samvete , men det finns faktiskt inte så mycket att göra åt att man jobbar och är en av världens arbetande kvinnor (män) that´s life :p Trots allt har du väldigt mycket tid för din familj till skillnad från många andra familjer ...
    Puss älskar dig <3
    p/s Klänningen är som en dröm

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen mig.

    Du kommer bli ljuvligt vacker i klänningen.

    kram

    SvaraRadera