21 aug. 2010

Jag har fyndat. Helt galet

Jag var på stan idag tillsammans med syster och slank förbi Odd Molly Butiken i dag. De hade 70% REA. Hittade Sweetheart Mingown i rött samt Lotta Lotta Coat. På Lotta Lottan betalade jag det ofattbara priset 679 kr(. Dragskon saknades men det går ju att ordna ganska lätt). Det är ett sådan galet fyndpris att man inte fattar det. Jag har kollat länge på den men inte kommit till skott....



'
Dagens Mollie är Xstich i Lite Blue och mitt ny inköpta set Chrysilis Minigown samt Dolce skirt i lite indigo. Helt fantastiskt!! I år tycker jag att Dolcen är mindre än vanligt!!
kväll blir det nyfångade (kokta) kräftor. Borde säga igen, då jag åt i går med....
KRAM

7 kommentarer:

  1. herregud ja, det kallar jag fynd!! grattis!
    kram

    SvaraRadera
  2. Wow vilket fynd! :)Grattis! Så himla snyggt med de nya i lite indigo.
    Kram

    SvaraRadera
  3. He he , du glömde berätta att även jag fynda suck och stön va mycket fint det finns. Jag har konverterat från kristendomen till Odd Mollydomen :)

    SvaraRadera
  4. Oj, vilka fynd! Det är så roligt när man bara råkar "ramla på" godbitar till riktigt bra priser. Ha en härlig kväll. Kram!

    SvaraRadera
  5. Åhhh varför bor jag inte i Stockholm? (För att du skulle få bo i en garderob! Svarar maken)

    SvaraRadera
  6. Wow vilka fina fynd!!!
    Vilken lyx :-))
    Ja, jag väntar också på de fina klänningarna som ska komma...Klänningtoka som jag är:-D
    Du kan gissa hur rörigt jag har det på jobbet nu när jag inte har haft barnomsorg sedan vecka 27!!
    Har fått åka dit på kvällar och försökt att fixa så mkt jag har hunnit..
    Så hela Juli ligger i olika sorterade högar som väntar på att bokföras in!
    Men nu är Melvin snart färdiginskolad så då kan jag ta igen allt..
    Det går helt fantastiskt bra för barnen på deras nya förskola/skola!
    Känns helt underbart:-)
    huset är ännu kvar...Har fått ett sjukt lågt bud..(2 miljoner) men det är ett äldre par som verkar intresserade men svärsonen verkade vilja pruta en hel del...han är nog rädd om arvet;-)
    Visst är det otroligt mycket som ska fixas nu inför skolstart och höst..
    Har du tänkt att vara med på någon mollyträff förresten??
    Ha det världens bästa du också gumman och en ännu blötare puss tillbaka!!!!

    SvaraRadera
  7. Ja jisses kors. DET kallar jag fynd! Grattis gumman!

    SvaraRadera