26 aug. 2010

JAG ÄR KÄR

Jag tror att jag bestämt mig för en investering i ett Odd Molly plagg. Jag har hela tiden kollat och funderat. Nu är det bestämt. Så fort den kommer är den min, förhoppningsvis:-)
JAG ÄR KÄR helt enkelt- Detta är ett plagg jag inte kan vara utan.




Jag har bestämt att sälja min Narcissus Strap dress. Den är makalös vacker med jag känner att min byst är för liten för att fylla ut klänningen på ett bra sätt. Klänningen har kostat 7500.
Jag har använt den vid ett fåtal tillfällen. Klänningen bara hänger i garderoben.
Mitt prisförslag är 2500 kr + rek frak (120 kr skulle jag tro) Maila eller lämna en kommentar.

2 kommentarer:

  1. Men goa lilla du!!!
    Det har du lyckats dölja bra:-D
    Med körkortet alltså:-))
    Trodde jag var den enda gamlingen som var utan!
    Jag frågade på körskolan om det brukar komma in någon i min ålder...Nej, sa dem bara allvarligt:-D

    Du skrika, jag komma.... På direkten babay!!!
    Ska du till träffen i gbg??
    Trodde den skulle vara i stockholm som sist..
    Vi gör ju utflykter till huvudstaden ibland..
    Mannens familj bor ju i Arboga..Han bodde i huddinge när vi träffades..

    Men nu till något nästan lika vackert som dig..
    Kappan!
    Underbar och så mycket du!
    Och tillsammans med ditt vackra hår hänga ner över den...Perfekt!
    Jag är sugen på chillnorways oak coat men har inte hittat någon som har tagit in den..
    Sen fick jag betala 5000:- idag till körskolan för inskrivning + 10 lektioner...
    Det var en del mollypengar som försvann framför mina ögon där..
    Men tänk sen kan jag åka och shoppa själv!!
    Efter jag har plockat upp dig förstås;-)))

    Kram underbaraste!

    SvaraRadera
  2. Verkligen en skapelse som kommer passa dig ypperligt!!!
    Ha en härlig fredag.
    Kram

    SvaraRadera