29 aug. 2010

Efterlysning

Jag skulle vilja efterlysa Dolce Skirt i dark powder.... I storlek 1- har någon ett tips? Eller vill sälja maila skriv en kommentar. Inser att färgen är jättefin ihop med WigWam i svart... Chrysailis Minigown har jag, så det blir så snyggt!

Idag är det söndag och jag har faktsikt redan fått massa gjort. Jag har vikt in all tvätt, sorterat bort små kläder, rensat ut skor som inte passar.... Jag känner mig nyttig :-).


Fick höra att sista Odd Molly leveransen kommer i slutet av nästa veckan-Äntligen kommer min underbara klänning som jag väntat på såååå länge :-)

I går kväll hade jag min fina veranda coat på mig. Den är från Baby Burn tiden. Helt fantastisk. Jag köpte denna underbaring av Christina B . Jag köpte min första gången 2008. Sålde den och ångrade mig 1 vecka efter :-(. Så denna stannar för alltid.....
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar