10 aug. 2010

Då är de här ÅNTLIGEN!!

Jag väntade på dessa underbaringar redan förra året men tyvärr utgick modellen 661A. De är verkligen underbara. Fina detaljer som rosett uppetill fina nertill med virkad kant. Dessa kommer att bli välanvända. Kommer nog att bli ett par till.
Mina är i storlek 1 och är ganska normala i storleken. Kanske en aningen små i midjan.

Idag var jag i Odd Molly butiken. Fyndade... återkommer senare med vad. Stötte på en trevlig och vacker bloggare. Stockholm är bra litet ibland :-)


KRAM

6 kommentarer:

  1. Oh! Jag var också inne i OM-butiken på lunchen idag (men jag köpte inget)! Supersugen på de där leggingsen (eller vad de nu heter :-)). Kram!

    SvaraRadera
  2. Dom är jättefina! "sticks" dom eller är de mjuka? skulle aldrig klara av något som kliade :-)
    Kram!
    /Peggygirl

    SvaraRadera
  3. JAg tykcer inte de sticks.Tycker de är känns mjuka. Jag kommer att ha lite tunnare strumbyxa under efter som de är "håliga"....

    SvaraRadera
  4. Snygga som jag inte tänkt på för de är väl lika användbara som ett par bloomers eller?

    Kommer inte ihåg om jag kommenterade igår men gör det nu... låter som en helt underbar idé att ni ska åka iväg bara ni 2! Man behöver sådant emellanåt.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det var otroligt kul att träffas idag! Du får dock ursäkta att jag var SUPERSTRESSAD!! Skulle hinna med 1000-tals saker under lunchen och samtidigt ha med min stora tjej i släpptåg, även om hon är otroligt snäll och lättsam så kan man inte hålla samma tempo som vanligt.
    Vi får kolla intresset för en mini Odd Molly-träff i Stockholm senare i höst!!
    STOR KRAM!!

    SvaraRadera
  6. supersnygga! Förstår att du är nöjd! Ett par likadana får gärna flytta hem till mig också! Kramar

    SvaraRadera