9 aug. 2010

Första dagen avklarad

Jag har haft en ganska lugn dag. Grekland är kvar i mitt hjärta. Har svårt att ställa om mig. Athena pratar fortfarande om Coco (en clown som uppträdde på hotellet). Hon frågar hela tiden.
Känner mig ganska tom inombords och jag saknar havet. Saknar saknar.....

Jag och maken bokade en weekend till Athen i slutet av oktober. Vi ska bo på lyxhotell och bara vara själva. Har inte varit borta från barnen... så vi får se hur det går :-).

Jag har turen att mitt jobb ger mig friheten och inte jobba hela hela tiden utan ger mig friheten att slappa på dagen (om jag känner för det) och jobba hårt vid andra tidpunkter.

Idag blev det nymphen igen fast i blått. Inköpt på REA för en "struntsumma". Under hade jag en underbar blå spoiler underkjol som letat efter som en tok. Hittade tillslut efter tips


Jag fick precis en avisering om leverans. Mina 661A är på väg. Det är underbara leggings. Jag såg dem live i går i Odd Molly butiken... Värd varenda krona.
KRAM

2 kommentarer:

  1. Sötaste finaste:-)
    Har smygläst så fort jag har fått en stund över på iphonen men inte hunnit skriva:-(
    Snart är man på rutin igen och har mer tid över...
    Läste att ni funderade på hus i Grekland..
    Gud va härligt för er!!!
    Jag förstår hur du känner dig..
    Längtar så efter Ungern och längtar så tills vi kan åka dit hela familjen..
    Än så länge blir det mest resor för barnen medans de är små men sen...Då blir det dit!
    (bokat disneyland igen till våren:-)

    Så du har också beställt samma leggings som mig??
    Mina kommer nog imorgon från redhe of sweden, fick mail idag att de är skickade:-)
    Visst är de läckra?!
    Tror att de blir perfekta till höstens klänningar och kjolar;-)

    Ha det världens bästa vännen,
    Kraam!!

    SvaraRadera
  2. Hej gumman. Kan du bara beskriva hur de är i storleken. 661A menar jag då. Är de små så som byxorna brukar vara. För mig med stor rumpa. Är det tvärkört då? Kram

    SvaraRadera