7 aug. 2010

Odd Molly runda

Idag var jag på stan med min syster. Jag är på jakt efter minigown i powder (långa modellen). Hittade bara i dark powder. Det var ganska utplockat. Hittade faktiskt inget att ta med hem idag. Rundan var ganska snabbt avslutad.


Vi avslutade dagen med att äta på TGI Fridays. Gott som vanligt men fy farao vilken otrevlig, snobbig och otrevlig personal. Vi fick knappt äta upp förrens det ville plocka bort. Athena låg och sov men jag fick verkligen ryta i för att få ta med mig barnvagnen in i restaurangen! I Grekland är det otänkbart att porta föräldrar med barn och vagnar.

Idag blev det min fina nymf och min nya jeansjacka, som jag är så nöjd med.

Sedan om det finns någon som kan tänka sig att sälja sin minigown-maila mig :-) Storlek 1

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag pratade med OM-butiken i Stockholm för någon timma sen och de hade 2 ettor kvar, men jag vet inte i vilken färg. Jag själv behöver en 2:a.
    Halva priset är det iallafall och de skickar per post om du inte bor i stan.

    Lycka till!

    Kram från Viola

    SvaraRadera
  2. jodå jag var i OM butiken idag men de hade bara lilac och dark powder :-(- Tack i alla fall. KRAM

    SvaraRadera
  3. Har du kollat med Unica i Vellinge? De hade en hel del kvar men jag kommer inte ihåg hur det var med just Chrysalis minigown. De har öppet måndag - lördag så ring och hör.
    Vad fin du är i både Nymphen och jeansjackan. :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det ser ut som om du haft det underbart i Grekland Mollie! Jag är också lite flygrädd faktiskt, men inte så att jag inte flyger, men jag förstår att det måste varit jobbigt. Härligt att resan blev så lyckad! Kramar

    SvaraRadera
  5. Tråkigt när restaurangernas och butikernas rykten faller för att personalen är snorkig. Jag blir så trött på den attityden när jag går ut och äter eller handlar. Dom har ett service yrke, hade dom inte haft gästen hos sig hade de inte kunnat plocka någon lön, gahh!
    Snygg är du iallafall :-)
    Kram

    SvaraRadera