3 sep. 2010

Äntligen Fredag-Vart tog veckan vägen?

Idag har det varit en super dag. Jag är riktigt nöjd. Jag har jobbat stenhårt men samtidigt hunnit tvättat.

På posten kom en efterlängtad Dolce skirt i dark powder. Jag kommer alltid på i efterhand att jag vill ha något. Jag hittade kjolen på Lejonhuset. Till fullt pris. Jag blev lite sur när jag öppnade upp paketet och det låg en 3 isatället för en 1. Surt! Då är jag tvungen att betala portot tillbaka för att de har gjort fel-inte snack om att skicka med en frankerat kuvert.... Dåligt stil. Kom precis på varför jag inte handlar där.... Dåli service. När jag påtalade felet blir de sura och suckar högt! Rätt storlek kom ialla fall idag.




Idag blev det Short Voile dress. Älskar verkligen detta plagg. Till jeansjacka Biket... och jeans från Gina Tricot! Och förstås Hunter gummistövlar i rosa. Jag är ju ett riktigt fan av Hunter stövlar.Jag har en trevlig samling i garderoben.









Ikväll blir det mysigt fredagsmys men först ska jag städa undan och lägga in tvätten.

Trevlig kväll!!

4 kommentarer:

  1. Eeeehhh???? Vaddå fick du betala returportot för att de gjort fel?? Nämen fy vad fult gjort! Jag bojkottade den affären förra sommaren. Urkassa på att uppdatera saldon & ingen servicekänsla what so ever! Jag provade att handla vid 2 tillfällen - båda gångerna fanns inte vara....... suck.....de hörde inte av sig utan jag fick påminna osv. :( Så jag förstår att du är missnöjd men letar man efter något så blir man ibland smått desperat och då handlar man trots allt där ändå.
    Kram

    SvaraRadera
  2. HIhi, så snygg du är idag:-)
    Samma som jag hade på mig igår:-D

    Du, Lejonhuset....INTE GILLA!!
    Jag beställde en everyday short cardigan i royal där i höstas..
    Fick eefter ett par dagar ett surt mail där det enda som stod var; Den är slut.
    Jag blev skitarg och mailade tillbaka direkt att då får de väl se till att ta väck den från sidan och dessutom borde de lära sig att kunna svara trevligare!
    Tror du att de tog väck den från sidan??
    Nej!
    Så jag handlar aldrig av dem efter det..
    Men jag besökte butiken en gång och då flög de över mig men det var väl för att hela jag var klädd i odd molly och de såg sin chans att tjäna pengar;-)

    Ha en härlig fredag och passa på nu gumman att njuta av lite ledigt!!
    Massor med kramar..

    SvaraRadera
  3. Snyggt, snyggt! Jag som älskar rosa faller såklart;) Trist med den butiken...har aldrig handlat där och det låter som om man ska låta bli...;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Men fy vilket trist bemötande! Ne, då har man handlat klart där när det blir så.
    Finns så många trevliga att handla av istället.

    Jätte fin är du! Sån härlig kombo.

    Kramar

    SvaraRadera