4 sep. 2010

Gamla godingar är bäst med Hunter Gummistövlar

Idag har jag en goding på mig, som jag verkligen älskar. Den har allt faktiskt denna klänning. Materialet är fantastiskt! Överdelen (cashmere), som sitter fast med underdelen, som är i silke. Baktill är det knappar ner till svanskotan. Oj vad vacker den är. Gummistövlarna är nytt köp i färgen cigarr(som dark powder).

Undertill har jag dolce skirt, Chrysailis minigown i dark powder samt poinetlle leggings i grått.
Jag slängde på mig jeansjackan med (biket emb).
Jag har syster yster var på stan idag min systerdotter var med. Jag köpte upp lite basgrejer till barnen; vantar, mössor, underkläder och lite annat smått och gott. Genast rök det två Odd Molly plagg :-(.
Ikväll ska vi till mina föräldrar. Vi får se om jag orkar byta om. Troligtvis blir det Wild Child dress i brunt...

6 kommentarer:

  1. Snyggt! Skönt att få fixat det där med vantar osv går ju onekligen fort och rätt som det är så behövs det.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Gummistövlarna är ljuvliga! Önskar dig ett trevligt veckoslut:)

    Kramar!!! <3 <3 <3

    ps. osäkert med träff:/

    SvaraRadera
  3. Den klänningen är en av Odd Mollys absolut vackraste! Och snart bor båda färgställningarna i min garderob :-)
    Wild Childen i brunt är inte heller så dum!
    Trevlig lördagskväll!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Ja, den klänningen är verkligen underbar...
    Och så himla fin på dig vännen!!
    Ja, dessa basen till barnen är inte billiga..
    Vågar knappt räkna ut hur mycket som har handlats till barnen sen de började i skolan/dagis igen...

    Ha det så himla härligt hos dina föräldrar..
    Vi har precis haft mina här hos oss:-D

    Stooor puss på mitt på munnen

    SvaraRadera
  5. åh så snyggt! Underbar klänning! Ja Hunter är grymma, sååå sköna. har dock bara ett par än, hihi
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Du är såååå fin i den klänningen! Dessutom är den helt ljuvligt skön på! Sålde min i samma färgställning som du har då den var alldeles för stor för mig men någon gång ska jag få tag på den igen!
    KRAM sötnos och trevlig helg!!

    SvaraRadera