5 sep. 2010

Söndag latdag?

Inte i denna familj.... idag har jag och maken haft en mycket bra samarbete. Vi har storstädat lägenheten. Vi har såpat trägolven och skrubbat dem rena. Känner mig exremt nöjd. Det luktar sjöbrissåpa. Stora tjejen har gjort sina läxor och hon gör verkligen framsteg med läsningen. Det har gått en aningen trögt men nu ser jag stora framsteg.

Idag är jag en riktig sunkdrottning. Jag är smutsig, lukar svett och allmänt ofräsch! Tror att jag besparar er en bild.... Någon frivillig som vill sniffa på mig?

Ni får ha en härlig söndag. Nu ska jag stryka Odd Mollysar!


KRAM

3 kommentarer:

  1. Äh, kom hit med dig kvinna så ska jag sniffa!!!!
    Vi började vår dag med storstädning då vi skulle ha visning kl.12
    Urhemskt att börja dagen så..
    Har snart tappat lusten för alla visningar:-(
    Men, som du skriver...Så jäkla skönt när det är klart och allt är rent och luktar gott...
    Ja, utom vi då som stinker;-)

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Härligt med rent hus!
    Skulle med behöva städa men det tar vi en annandag. :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Åhh såpat golv - aj lav!

    Hoppas du får en fin vecka!
    KRAM

    SvaraRadera