6 sep. 2010

Måndag och träningsvärk

Jag har träningsvärk från storstädningen igår. :-) Snart är det dax för det sista leveransen. Kan inte vänta på min fina #412. Så vacker.....

Idag har jag jobbat hemma som vanligt. Idag blev det en riktigt fin sak. Jag hade denna i min ägo men sålde den. Sedan ångrade jag mig och köpte en helt ny för 750 kr på tradera. Vilket fynd!!


Var det någon som klickade idag? Jag glömde bort och missade Great Day Tunic! Hade velat ha en i blått. Fasiken vilken otur. Om någon inte vill ha sin tar jag gärna den :-) Storlek 0

3 kommentarer:

  1. Åh den var fin, förstår att du köpte en igen. :) Jag var inne och kikade men sparade pengarna till annat skoj.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har en blå i ull storlek 0 om du är intresserad. Köpte den på tradera men den var tyvärr för liten, snyft... Mejla mig gärna: pianoskolan.uppsala@telia.com
    /elisabeth

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Är nästan dagligen inne och kollar din blogg och några mollytokiga till.Undrar om du inte skall me på OM-träffen i GBG? Hade varit såå kul!
    MVH Helen Pettersson Tjörn

    SvaraRadera