8 sep. 2010

Saknar

min make som är bortrest. Jag skällde på honom i morse för han väckte mig när han gick upp aptidigt. Han tycker att jag skäller på honom väldigt ofta. Vilket säkert stämmer. Jag fattar inte varför jag är så gapig av mig. Känns nästan som endel av min personlighet att höras mycket.
Jag menar egentligen inge illa, för jag är lugn igen efter ett par sekunder....
Nu saknar jag i alla fall min make, vill att han ska komma hem. Längtar efter att känna hans rakvatten, så fort han är i närheten. Nu ska jag vara hemma själv i ett par dagar och gillar inte alls läget!

Jag gick förbi OM butiken och troligtvis kommer leverans 3 finnas i butik på fredag. Min efterlängtade kappa kommer inte förrens till vinterleveransen. Lika bra är det...
Min underbara klänning kommer i alla fall.

Ni får han en trevlig dag :-) Outfit bild kommer senare

2 kommentarer:

  1. Jag saknar också min man, inte för att vi har bråkat eller att vi har skrikit till varandra (vilket sker i gång var 5:e år, däremot kan han vara sur som siamesiska citroner), nej saknar honom för att han är ute och åker motorcykel med kompisar till på söndag, sen jobbar han natt måndag å tisdag.
    Gillar inte att vara ensam på nätterna :(

    SvaraRadera
  2. Åh visst är det jobbigt när man saknar sin andra hälft. Hoppas han snart är hemma igen.
    Kram

    SvaraRadera