11 sep. 2010

Kräftdax igen

Jaaaa dax idag igen. Jag är helt tokig. Äter säkert 30-60 kg mellan juni-oktober. Det är så himla gott, så det är galet.
Jag har var ganska upptagen denna vecka då min hund Freda inte mår så bra. De är massa blod i urinet och hans allmän tillstånd är inte det bästa. Vi har varit hos vetrinären ett antal gånger. Nu har han fått en massa mediciner och hoppas på det bästa. Lilla voffesen. I samma veva har min äldsta dotter ått springmask. Inte heller helt roligt. Vi har tvättat allt i hennes rum.....

Dagens Mollie är faktiskt en fin blus/top från 2010-års kollektion- en riktigt pärla. Till jeans från Gina T samt Primeboots.
KRAM

1 kommentar:

  1. Då äter du för mig också. Bara jag som gillar här i detta hushållet så då blir det tyvärr inget. :(
    Snygg dagens! Det var ett par stycken tror jag som köpte Quick Tip Tunic i just denna färgen.
    Kram

    SvaraRadera