5 nov. 2010

SUR som F**N. SÅÅÅÅ ARG ARG ARG

Jag beställde Shimmer dress från en webbutik. Glad som attans öppnar jag upp paketet och ser att klänningen inte är Dark Brown utan lila. När klännngen las ut i webbbutiken hade de inte fått klänningarna, därför blev beskrivningen inte korrekt. Hur kan man sälja utan att veta hur plagget ser ut? De tog även på sig detta och korrigerade informationen senare. Jag skickar tillbaka klänningen, 22/10. Jag har fortfarande inte fått tillbaka pengarna. Hur länge ska man behöva vänta på att få tillbaka 2500 kr? Jag är så jävla less på alla dessa butiker som missköter sig mot sina kunder. Jag är så förbannat trött på att man inte får svar på sina mail man skickar när man ställer en enkel jävla fråga... Hur svårt kan det egentligen vara ? Hur svårt är det att möta sina kunder med respekt?? När man beställer då tar de minsann mina hårt arbetade pengar som glufsande HUNDAR. ARGGGGGGGGGGG!!! De har ju fel men det skiter de i.....

Jag bojkottar from idag denna skit butik. Tummen NER. Jag ska behandla denna butik som skiten under mina skor. ALDRIG mer att jag beställer.....

7 kommentarer:

  1. Men!!??
    Sånt blir jag också så himla arg på!!
    Har ett par butiker som jag har bojkottat..
    Jag är så sugen på den klänningen i vintage chalk..
    Men nu köpte jag alchemistry dress i almost black gör 1250:- på ruslifestyle fast jag hade köp stopp:))

    Ha en underbar fredag vännen!!!!
    Hoppas du får dina pengar snart
    (vilken butik var det??)

    Puss gumman

    SvaraRadera
  2. Hahahahaaa - hvor er det skønt at se at nogen kan blive lige så sur som mig! :))
    Hvilken butik var det?
    Jeg har nemlig prøvet at sende en forkert farvet Fonda Dress tilbage til Country Dreams, men de havde ikke hentet den på posthuset (!?!?) og der lå den så i 3 uger. suk!

    God weekend trods alt! ;)

    Kram
    Annette

    SvaraRadera
  3. åh vad jag håller med, jag har råkat ut för det här från flera butiker! Fel storlekar, fel vara, fel storlek....you name it! Tycker oxå att de är supersnabba med att dra pengarna men satan i gatan vad det är snigelfart när det ska tillbaka med pengarna...en butik försökte till o med med att jag skulle ha kvar pengarna som en store credit...vafan...om det är fel så hit me mina surt arbetade pengar!!

    SvaraRadera
  4. Men fy vännen! Vilken butik var det? Varför hänger du inte ut butiken om du är missnöjd med deras hantering? Det hade jag gjort om någon missköt sig mot mig.
    KRAM fina du!
    P.S. Tyckler vi ska ha en Mini-odd molly träff i slutet av november, vad säger du?

    SvaraRadera
  5. Är det möjligtvis från Fitts and Company du beställt? Jag beställde tre fina Mollysar därifrån 2/10 och pengarna drogs blixtsnabbt från mitt konto. Jag fick ett glatt mail från Amy att "your Mollies are on their way". HELL NO! 3 veckor och 30 mail senare får jag mitt första plagg! Och 10 dagar och lika många mail senare kommer mitt andra plagg. Väntar fortfarande på mitt sista plagg och därtill en kreditering. Jag är ingen bloggerska själv men en hängiven läsare och Mollyholic. Jag hade läst så mycket positivt om Fitts hos en annan bloggerska så därför vågade jag beställa därifrån. Det ångrar jag bittert och skulle vilja uppmana till BOJKOTT!
    Hoppas att det ordnar sig för dig i alla fall!¨
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Sånt är så otroligt surt när de ska ta en sån förbannad tid innan man får tillbaka sina pengar. Hoppas denirosen snart klirrar in på kontot.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ciao Bruttan! Du är så söt! Den där bilden går verkligen inte att misstolka......har du mailat den till webshoppen också månne?
    Det där med att få tillbaka pengar på returer seent är nog mer regel än undantag tror jag tyvärr. Hade redan sett hos Katinka att färgbenämningen inte stämmer på just den där klänningen...

    Fina bilder fr Athen också, riktig avis blir jag, förutom kräkset dåra.

    kram på dig argo!

    SvaraRadera