12 nov. 2010

Tillbaka till jorden

Har varit ganska off den senaste veckan. Har haft endel att stå i. Jag var ju så arg förra veckan. Fick tillslut tillbaka pengarna. De dök in på kontot i onsdags. Jag tycker att många web butiker borde fundera på hur man bör bemöter sina kunder. Jag tycker inte att det är rimligt att vänta nästan 3 veckor på att få tillbaka sina pengar. Denna webbutik motiverade sin sena återbetalning med att det vara många returer que??? Så då ska jag som kund ligga ut med 2500 kr? De har fått tillbaka varan men jag ska vänta? Sedan motiverade de också att de gick till posten och hämtade ut paketet 1 vecka efter jag skickat tillbaka klänning! QUE?

Jag älskar verkligen att handla på nätet. Detta tar dock priset tycker jag av oförskämdhet. Jag kommer inte handla där igen. De är sällan jag lämnar tillbaka de köp jag gör. Är alltid säker. Här gjorde butiken fel gällande färgen på klänningen. De tog på sig det MEN de kunde inte betala tillbaka inom rimlig tid.



Dagens Mollie är en av mina favoriter :-).



Idag skulle min underbara dotter på disco. Var och shoppade upp större delen av vintage kollektionen på Kapp Ahl. Får visa det i morgon eller så.... Har massa saker jag måste visa. Ska ta tag i den....
KRAM

1 kommentar:

  1. var det fitts&co?? Där fick jag vänta 4 veckor på pengar en gång- URUSEL service!
    Tur det löste sig tillslut
    kram

    SvaraRadera