22 nov. 2009

Vi ska vara med i tidningen

Har varit jättelat idag. Inte gjot mycket idag. Skulle tvätta idag men orkade faktiskt inte. Nu på kvällen kom en fotograf förbi. Familjen ska vara med i ett stort sömn reportage i Amelia Baby. så hon var här och fotade oss i sängen. Hade på mig Underklänning i Royal (som "pyjamas":)).
Vi har det ganska bra hemma med sömn, då alla barn sovit hela natten sedan de föddes. Frågeställningen var vilken metod som är bäst, för att få barnen att sova. Vi har ingen, de är våran metod. Ska verkligen bli kul att läsa.

Dagens outfit förutom underklänning i royal är short voile dress i rose och underkjol i rose. Älskar dessa klänningar/tunikor. Helt optimal för mig :-) Nu fattas bara en i Chalk. Blir nog en sådan. Jag tog en jätte dålig bild i spegeln. Visar den med.












5 kommentarer:

  1. Vad spännande att vara med som expert i Amelia baby. Ska bli kul att se om man får ögonen på reportaget längre fram. Kram!

    SvaraRadera
  2. Spännande, det måste jag kolla in sen så du flaggar väl då det är dags för utgivning!?
    Kram Ina
    Du kolla ditt inlägg där du har Wild child på dig, har några frågor om klänningen där. Är lite sugen på den...:-)

    SvaraRadera
  3. Men vad spännande! Du måste lova att tala om när det är dags!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Men vad kul!:) Det skall jag läsa!

    Kramkram

    SvaraRadera