4 dec. 2009

Dagens Mollie

Idag tror jag att lössen är döda. Det är extremt äckligt med dessa kryp. Vi har haft det två gånger. Denna gång kändes det mycket lättare mentalt.

Pre spring var egentligen ingen överraskning. Nu längtar jag till våren. Undrar när den kommer? Jag gjorde två klick, en från vinter och en från pre spring. Hade egentligen tänkt att åka till Odd Molly butiken men jag har ganska mycket på agendan idag. Så det hinns inte med. Jag väntar dessutom på två tradera vinster. Ska verkligen bli kul att se.


Dagens Mollie är min älskade Hit and Run dress, under Cupcake samt marinblå strumpor.


Tjingeling!

7 kommentarer:

  1. Jättefint. Jag använder min hit and run väldigt sällan tyvärr. Men ska ta fram den då din var så fin.

    SvaraRadera
  2. Ja det tycker jag verkligen att du ska göra. Hade den rosa med men jag sålde den. Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt Mollie! Och våren kommer ca den 15 januari så vi har en och en halv månads väntan nu... Kram

    SvaraRadera
  4. Du var fin i din outfit, älskar "cupcake" serien men ångrar nu att jag inte köpte någon långärmad topp....jättefint som du har det under din klänning/tunika.
    Idag fick jag ett efterlängtat paket, är som ett litet barn på Julafton ;D springer runt och får inget gjort....
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Jättefint!
    Jag har ju en blå Hit and run-dress som hänger och väntar på mig. Ser fram emot att använda den jättemycket till våren. Dottern (11 år) har den rosa.
    Trevlig fredag!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Tack tjejer! Trivs i den. Tyvärr beöver jag egentligen en större storelk.

    AK-hur gamla är din barn??
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag har också den blå hit & run. Den är så söt och skön. Tack för tipset om cupcake under. Det ska jag ta efter. Kram!

    SvaraRadera