4 dec. 2009

Nya Mollysar-GLAD

Ja då kom det en massa trevligheter i brevlådan idag. Är faktiskt så nöjd. Fick äntligen till det! Jag har köpt en Odd Molly kjol. Har under alla dessa år aldrig ägt en KJOL.... Jippi! Och till ett fantastiskt pris. Köpt på tradera. Tjejen som sålde kjolen sa att den var lite noppig och välanvänd ut. Jag tycker den ser ny ut. Kjolen är från Living Tenfold (#466) Sedan blev det en klänning från samma kollektion som passar till jul. Hittar ingen bild på Kjolen... men det kommer :-) Sedan blev det lite höst,vinter och pre spring med :-) de tre sista plaggen är en "muta" från min man, för att slippa Ophelias 7-års disco. Det blev dyrt. Han frågade vad jag ville ha, så att han skulle slippa. Jag slog på stort och han sa -Visst älskling!! Ibland har man tur.
Tjingeling!

8 kommentarer:

  1. Åh har du köpt den klänningen nu!? Visst är den underbar!! Ska bli spännande att se kjolen sen också!
    Ibland gäller det att ha tur då man köpslår och det hade du, ett disco är övergående men Mollyplaggen består.:-)
    Kram Ina

    SvaraRadera
  2. OH! en sådan man vill jag också ha! Efter 18 år tillsammans har min man ALDRIG köpt ett plagg till mig, varken Odd Molly eller ngt annat....trist tycker jag......;-)
    Toppen med sådant förhandlingsutrymmer ;-D
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Härliga köp och fynd. Schysst av din man att visa uppskattning för det jobb du gör med discot. Kram!

    SvaraRadera
  4. Hihihi....tyvärr har vi gemensamma pengar så om han köper ngt till mig går det likväl från "samma" kassa. Ser fram emot bilder på dina fynd!

    SvaraRadera
  5. Tack det samma :) Just den röda klänningen hittade min man i Inas blogg och han avgudade den, var hittade du din? Tradera? Kram kram

    SvaraRadera
  6. Hej
    Jag hittade min på tradera för ett toppenpris 800 kr :-)

    SvaraRadera